Основним джерелом фінансування ремонту доріг Одещини залишається митний експеримент

 
Голова Одеської ОДА Максим Степанов звернувся до Комітету Верховної Ради з питань бюджету з пропозицією виділити у 2018 році додаткові кошти на ремонт доріг у регіоні.  
 
«”Ручний” режим розподілу дорожнього фонду призвів до того, що Одеська область цьогоріч фактично отримає лише 1,5% його коштів. Відтак, основним джерелом фінансування ремонту доріг залишається митний експеримент. Але через введення нової методики розподілу митних надхождень ми, загалом, втрачаємо майже половину від суми, а в окремі місяці – ще більше», — зазначив Максим Степанов. 
 
Показовим був приклад у липні, коли перевиконання по Одеській області склало 206,7 мільйонів гривень, а до обласного бюджету надійшло лише 5,2 мільйони гривень. 
 
«Разом з тим, наразі у регіоні проведено тендери та укладено договори на ремонт п’яти важливих дорожніх артерій. За рахунок усіх джерел ми віднайшли 985, 7 мільйонів гривень на ці роботи. Але дефіцит на їх завершення складає 1 мільярд 977,7 мільйонів гривень. Я вважаю нагальним, аби ці кошти були виділені цьогоріч», — підкреслив Максим Степанов.  
 
Комітет з питань бюджету ВР розглянув пропозицію Максима Степанова та рекомендуватиме Кабінету Міністрів врегулювати вказане питання.   
 
Зазначимо, йдеться про кошти на ремонт автодоріг М-15 (Одеса-Рені), Р-33 (Вінниця – Турбів– Гайсин – Балта – Велика Михайлівка), Р-55 (Одеса –Вознесенськ – Новий Буг), Т-16-25 (КПП «Кучурган» — Біляївка – Маяки – Овідіополь) та Т-16-27 (КПП «Серпневе» — Тарутине – Арциз – Сарата).  
 
Зауважимо, раніше голова Одеської ОДА Максим Степанов запропонував також встановити чіткі критерії розподілу коштів на ремонт доріг між областями. І закріпити стратегічне планування ремонтних робіт щонайменше на 3-5 років.
Facebookyoutube
Поделиться статьей в социальных сетях: