>

Телемедицина Одещини щодня робить експертизу 13-15 ЕКГ

система телемедицини - Одещина

В Одеській області успішно використовують нову систему телемедицини. Щодня з Окнянського району в телемедичний центр регіону на розшифровку надходять 13-15 електрокардіографій від сімейних лікарів задля того, аби фахівці встановили діагноз та спрямували пацієнта у медичний заклад. Про це повідомив голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов під час наукової конференції з питань надання невідкладної медичної допомоги при гострих захворюваннях серця та судин «Кардіоваскулярний курс», повідомляє прес-служба ОДА.

«Нещодавно на базі Єдиної диспетчерської служби екстреної медичної допомоги Одеської області відкрито і центр телемедицини. Він дозволяє надавати консультативну допомогу лікарям Одеської області та розшифровувати електрокардіографії. У кожного фельдшера Окнянського району наразі є мобільно-діагностичний комплекс для первинної діагностики: зроблені дослідження, у середньому, 13-15 ЕКГ на день, завдяки телеметрії в онлайн-режимі передаються в центр телемедицини для експертної оцінки. Задля того, аби відразу з’ясувати, яким чином допомогти пацієнтові і, за необхідності, відправити його у медичний заклад», — наголосив голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов.

Зазначимо, з листопада минулого року в Окнянському районі Одеської області система телемедицини працює у тестовому режимі. Нагадаємо, 21 березня в Одеській області відкрили Єдиний диспетчерський центр екстреної медичної допомоги. За першу добу його роботи мешканці трьох міст регіону звернулися на лінію операторів майже 1200 разів. Це — звичайна кількість звернень на «103» для цього періоду часу. Таким чином, жодного дзвінка від мешканців регіону не було «втрачено».

«За першу добу диспетчерам центру надійшла приблизно така ж кількість дзвінків від мешканців Одеси, Южного та Чорноморська, як зазвичай. Ми не втратили жодного звернення. Бригади медиків виїжджали на виклики майже 800 разів та госпіталізували більше 150 пацієнтів. Середнє навантаження на одного диспетчера склало 170 дзвінків. Завдяки GPS-трекінгу відбувався моніторинг роботи бригад», — підкреслила директор КУ «Одеський обласний Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Олена Теряєва.

Нагадаємо, що підвищення якості медичних послуг в Одеській області є одним з пріоритетних напрямків реалізації Стратегічного плану дій Максима Степанова «Розумний регіон» на 2017–2019 роки.

Поделиться статьей в социальных сетях: