>

Жителі півночі Одещини теж хочуть мати гарні дороги, і не тільки дороги

Обіцянка губернатора Одещини відремонтувати дороги на півдні області змусила керівників півночі  нагадати про себе.

В понеділок жителі трьох районів Одеської області перекрили міжнародну трасу «Одеса-Рені», а згодом поїхали мітингувати під стіни  облдержадміністрації. Люди скаржилися на дороги в Арцизькому, Тарутинському та Саратському районах. В Одеській обласній адміністрації пояснили потім, що до мітингувальників вийшов губернатор Максим Степанов, він розказав останнім, що найближчим часом ті шляхи будуть побудовані.

Після цих подій очільники північних районів написали декілька обурених постів у Фейсбуці. Так, наприклад голова Савранської РДА написав, що буде ініціювати процес пропорційного розподілення фінансів на ремонт доріг, між північчю та півднем Одещини:

«Мільярди гривень витрачено на різні ремонти доріг Бесарабії! Годі, треба й міру знати».

 

Підтвердженням того, що в районі вже дуже довго чекають ремонту доріг є фото, зроблені на в’їзді до Одеської області з боку сусіднього — Кіровоградського регіону.

Слушно зауважив мер Балти Сергій Мазур з цього приводу:

«Одеса-Арциз; Одеса — Сарата,- погані дороги? Лише дороги? Місцеві проблеми уже всі вирішені? Шоу дуже видовищне, але не дуже справедливе! Жителі півдня нашого регіону просять дороги. Але Одеська область — це не лише Бессарабія!

Окрім півдня, куди останні десятиліття спрямовувались десятки мільйонів коштів державного та обласного бюджетів, є ще центр, північ! Де невеличка субвенція обласного бюджету — це вже велика радість та гордість за те, що про твоїх виборців хтось пам’ятає.
Ми, як і всі, також чекаємо, коли побудують трасу Одеса-Рені, як головні південні ворота нашоі країни».

Варто звернути увагу на те, що для відновлення тих автомагістралей, про які просили в понеділок мітингувальники, вже проведені тендери та підготовлена проектно-кошторисна документація. Кошти ж на фінансування цього ремонту поступово надходять за рахунок митного експерименту. Саме поступовість надходжень і пояснює необхідність обирати які дороги потрібно ремонтувати в першу чергу.

Поделиться статьей в социальных сетях: